Javni poziv studentskim udrugama za financiranje projekata iz nenatječajnih sredstava

Temeljem članka 4. Pravilnika o raspodjeli sredstava ostvarenih od upisnina studenata Sveučilišta u Splitu i o financiranju studentskih projekata, Glavno povjerenstvo objavljuje

Javni poziv studentskim udrugama za podnošenje prijava projekata i projektne dokumentacije financiranih iz nenatječajnih sredstava

Pravo na prijavu projekta iz nenatječajnih sredstava imaju svi projekti udruga registriranih pri Sveučilištu u Splitu u skladu sa Zakonom o udrugama, Zakonom o studentskom zboru i drugim studentskim organizacijama i/ili Zakonom o sportu koji su bili prihvaćeni i uspješno provedeni najmanje dva (2) puta tijekom zadnje tri (3) akademske godine.

Rok za podnošenje prijava je osam dana od dana objave poziva zaključno s 19.1.2021. do 23:59 h.
Projektnu dokumentaciju koja uključuje:
1. financijski plan;
2. hodograma aktivnosti;
3. kopiju osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje udruge i koja će ujedno potpisati ugovor;
4. dokument iz kojeg je vidljiv IBAN udruge;
5. ispunjen opći obrazac;
6. potpisana izjava o nekažnjavanju.
dostavite na mail zbor.unist@gmail.com

Napomena, molim Vas da dostavite realan financijski plan za realizaciju projekta, obzirom će na dodjelu sredstava navedene stavke znatno utjecati, te mogu dovesti do neuvrštavanja projekta u samu dodjelu nenatječajnih sredstava.

Također napominjemo kako sve studentske udruge trebaju poslati u Registar udruga RH i na Sveučilište u Splitu eventualne izmjene u predstavništvu udruge, kao i izmjene u drugim informacijama (obrazac za izmjene u registru udruga Sveučilišta se nalazi u linku ispod).

Obrazac zahtjeva za upis promjena u evidenciju studentskih organizacija s weba

Studentski zbor Sveučilišta u Splitu